Všeobecné obchodné podmienky poskytovania služieb prostredníctvom www.topdoktor.sk spoločnosti TopDoktor s.r.o.

O nás

čl. 1. Základné ustanovenia

Účelom týchto Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len „VOP“) je vymedziť rozsah vzájomných práv a povinností zmluvných strán vzniknutých pri poskytovaní Služieb prostredníctvom internetového portálu www.topdoktor.sk, používaním aplikácie (ďalej len „Aplikácia“). TopDoktor s.r.o., IČO 50 477 129, so sídlom Hrachová 16/C, 821 05 Bratislava, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., v odd. Sro, vložka č. 115217/B, e-mail: info@topdoktor.sk (ďalej len „Spoločnosť“), je prevádzkovateľom internetového portálu www.topdoktor.sk, prostredníctvom ktorého umožňuje používanie Aplikácie. O udelení oprávnenia, na základe ktorého Spoločnosť poskytuje služby rozhodol Okresný úrad Bratislava, odbor živnostenského podnikania. Používateľ Aplikácie (ďalej ako „Klient“) je fyzická osoba, ktorá využíva Aplikáciu, prostredníctvom portálu www.topdoktor.sk.

a) služby manažmentu pacienta, b) e-mail notifikácia, c) konto pacienta, d) služby zákazníckej podpory, e) hodnotenie lekárov (ďalej spolu len „technické služby“ alebo „Služby“). Klient uzavrie zmluvu so Spoločnosťou na základe týchto VOP, keď kumulatívne splní všetky nasledovné podmienky: i) prostredníctvom rezervačného alebo registračného formuláru na portáli www.topdoktor.sk poskytne Spoločnosti požadované údaje, ktoré sú nevyhnutné na plnenie tejto zmluvy a na využitie Služieb Spoločnosti, ii) vyjadrí súhlas so znením VOP (ďalej len „Zmluva“). Úplné znenie VOP pre Klientov je dostupné na webovej stránke Spoločnosti www.topdoktor.sk a je neoddeliteľnou súčasťou potvrdenia o úspešnej rezervácií na portáli, ktoré sú Klientovi zasielané na emailovú adresu, ktorú uviedol pri rezervácii.

 

čl. 2. Licencia

Aplikácia je autorským dielom Spoločnosti. Aplikácia je voľne prístupná na www.topdoktor.sk, ktorá Klientovi umožňuje za podmienok stanovených týmito VOP nakladať s Aplikáciou s cieľom využívať Služby. Klient nie je oprávnený akokoľvek zasahovať do Aplikácie alebo ju akokoľvek meniť, porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.

 

čl. 3. Manažment pacienta

Manažment pacienta poskytuje Klientovi prehľad voľných termínov v rámci interaktívneho online kalendára prostredníctvom Aplikácie. Manažment pacienta v sebe zahŕňa možnosti zmeny voľného termínu Klienta, ktorý sa zaregistroval prostredníctvom registračného formulára, poskytol Spoločnosti požadované údaje a zaplatil prostredníctvom platobných brán vybraných bánk v Aplikácií Spoločnosti za Službu, na iný dostupný termín do 48 hodín od plánovaného termínu. Spoločnosť nezodpovedá za nevyužitie už zaplatenej Služby zo strany Klienta ani za neuskutočnenie návštevy z dôvodu zo strany lekára. V prípade, že lekár prostredníctvom internetového portálu www.topdoktor.sk oznámi neprítomnosť v čase na už zaplatený termín Klienta, Klientovi vzniká nárok bezplatného výberu iného voľného termínu lekára, pričom sa zaväzuje kontaktovať Spoločnosť na: info@topdoktor.sk s predmetom e-mailu: „Neprítomnosť lekára – zmena termínu“ a v texte uvedie navrhovaný voľný termín lekára. Manažment pacienta je dostupný vo formáte, ktorý umožňuje Služba. Zmluvné strany sa dohodli, že služba manažmentu pacienta sa zrealizuje prostredníctvom Aplikácie v rozsahu, ktorý si zvolí Klient. Cena za Službu manažment pacienta je 1 euro.

 

čl. 4. E-mail notifikácia

E-mail notifikácia informuje pacienta o úspešnej rezervácii termínu. Pre funkciu emailovej notifikácie o úspešnej rezervácii termínu, je Klient povinný nepretržite zabezpečiť: a) prístup k definovanej elektronickej adrese Klienta (e-mailu) a definovanému telefónnemu číslu, b) dostatočnú kapacitu emailovej schránky príjemcu minimálne 2MB, c) priechodnosť elektronickej pošty a SMS Spoločnosti cez akékoľvek filtre emailovej schránky Klienta, d) aktuálnosť, úplnosť a správnosť údajov Klienta poskytnutých Klientom na portáli, ktoré sú nevyhnuté pre poskytnutie služby, e) priechodnosť a dostupnosť služby, protokolu či iného technického zabezpečenia, ktoré je potrebné na prenos a ukladanie obsahu. Spoločnosť nezodpovedá za nedoručenie obsahu alebo doručenie neúplného obsahu alebo jeho príloh z dôvodu: a) porúch na komunikačnej trase pri použití internetu, alebo mobilnej siete b) nemožnosti pripojenia Klienta k sieti internet alebo na mobilnú sieť, c) sprístupnenia prihlasovacích údajov do užívateľského profilu Klienta na portáli inej osobe. Cena za Službu e-mail notifikácie je 0,90 euro.

 

čl. 5. Konto pacienta

Konto pacienta umožňuje Klientovi, ktorý využil možnosť registrácie využitie Služieb prehľadu zrealizovaných a plánovaných vyšetrení a to podľa nastavených kritérií alebo podľa spracovaných informácií. Evidencia zrealizovaných a plánovaných vyšetrení je dostupná v konte Klienta v Aplikácií Spoločnosti. Klient je povinný chrániť prihlasovacie údaje k užívateľskému profilu Klienta pred stratou, poškodením, sprístupnením inej osobe alebo ich zneužitím. Za škody spôsobené Klientovi v dôsledku porušenia tohto ustanovenia Spoločnosť nenesie zodpovednosť. Klient je povinný pri vypĺňaní registračného formuláru uviesť pravdivé údaje. Pre Spoločnosť sú záväzné údaje, ktoré sú uvedené v užívateľskom profile Klienta v čase uzavretia zmluvy so Spoločnosťou. Cena za Službu konto pacienta je 1 euro.

 

čl. 6. Služby zákazníckej podpory

Služba zákazníckej podpory umožňuje Klientovi, ktorý sa zaregistroval prostredníctvom registračného formuláru, poskytol Spoločnosti požadované údaje a zaplatil prostredníctvom služby platobných brán vybraných bánk za Službu, asistenciu pri zmene voľného termínu Klienta alebo zrušení termínu. Cena za Služby zákazníckej podpory je 1 euro.

 

čl. 7. Hodnotenie lekárov

Hodnotenie lekárov umožňuje Klientovi, ktorý využil možnosť registrácie pridať hodnotenie lekára, ktorého navštívil. Pridanie hodnotenia lekára Klientom je na dobrovoľnej báze. Hodnotenie lekára nesmie obsahovať vulgarizmy, klamstvá a priečiť sa dobrým mravom. Klient berie na vedomie, že lekár je oprávnený zverejnený názor zo svojho profilu vymazať v súlade s právom na ochranu osobnosti. Spoločnosť nenesie zodpovednosť za pravdivosť a správnosť pridaného hodnotenia lekára Klientom. Služba hodnotenie lekárov je bezplatná.

 

čl. 8. Cena za služby, platobné podmienky a zrušenie objednávky

O cene za Služby je Klient informovaný ešte pred uzatvorením Zmluvy. Ceny za poskytnutie Služby záležia od rozsahu využitia Služieb, ktoré sú stanovené v cenníku. Spoločnosť je oprávnená meniť cenník, pričom zmena je účinná prvým dňom od zverejnenia na portáli www.topdoktor.sk. Cenu za poskytnuté Služby sa Klient zaväzuje zaplatiť prostredníctvom platobných brán vybraných bánk alebo platobných kariet na web stránke Spoločnosti v mene Euro, vo výške uvedenej v rámci konkrétneho užívateľského profilu. Cena sa môže líšiť od rozsahu poskytovaných Služieb. Podkladom pre zaslanie notifikačného e-mailu je zrealizovanie platby prostredníctvom služby platobných brán vybraných bánk na web stránke Spoločnosti. Ako doklad o zaplatení slúži doklad dostupný v konte pacienta. Uzavretím Zmluvy udeľuje Klient Spoločnosti súhlas, aby všetky zrealizované platby za používanie Služby boli vydávané vo forme notifikačného e-mailu a zasielané na e-mailovú adresu Klienta alebo formou notifikačnej SMS na telefónne číslo zadané v rámci registrácie. Zrušenie objednávky je možné do 48 hodín od plánovanej návštevy lekára, Spoločnosť si za zrušenie objednávky z dôvodu na strane Klienta účtuje poplatok vo výške 2 Eur, ktorý slúži na úhradu transakčných nákladov Spoločnosti a prevádzkovateľov platobných brán spojených s prijatím platby a odoslaním platby na účet Klienta. Prijaté platby od Klientov sú evidované na účte platobnej brány a predstavujú cudzie finančné prostriedky, slúžiace na úhradu odmeny za využitie služby interaktívneho online kalendára zmluvným partnerom a vlastné finančné prostriedky za Služby uvedené v týchto VOP ako odmena Spoločnosti.

 

čl. 9. Reklamácie

V prípade ak Služba nebola poskytnutá podľa dohodnutých podmienok je Klient oprávnený podať reklamáciu do 14 dní od poskytnutia Služby na emailovú adresu info@topdoktor.sk. Reklamácia musí obsahovať tieto náležitosti: a) Identifikácia reklamujúceho – meno, priezvisko, telefónny, e-mailový kontakt, identifikácia reklamovanej Služby – odosielateľ, adresát, dátum odoslania, b) Dôvod reklamácie, c) Náhrada škody – kto si uplatňuje prípadnú náhradu škody a komu má byť vyplatená (odosielateľ, adresát), d) Iné – ostatné údaje umožňujúce rýchlejšie identifikovať prípadný vzniknutý problém. Podanie reklamácie sa nepovažuje za uplatnenie práva na náhradu škody. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní a začína plynúť dňom prijatia reklamácie. V rámci reklamačného konania môže Spoločnosť požadovať od Klienta ďalšie relevantné informácie potrebné na prešetrenie, pričom sa do lehoty na vybavenie reklamácie nezapočítava lehota potrebná na doplnenie týchto informácií. Rozhodnutie o reklamačnom konaní zašle Spoločnosť na e-mailovú adresu Klienta uvedenú v reklamačnom liste. Prípadnú náhradu škody vyplatí Spoločnosť bezhotovostne. Za opodstatnenú sa považuje každá reklamácia, kedy Spoločnosť nepostupovala v súlade s týmito VOP. Ak Spoločnosť nedodrží lehotu na vybavenie reklamácie, táto sa považuje za opodstatnenú a vzniká nárok na náhradu škody. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O.BOX 5, 820 07 Bratislava 27. Klient ako spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Spoločnosť so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Spoločnosť vybavuje jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Spoločnosť porušila jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na jeho žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov so Spoločnosťou je Slovenská obchodná inšpekcia, Spoločnosť ochrany spotrebiteľov (S.O.S) Poprad, OMBUDSPOT, združenie na ochranu práv spotrebiteľov a ďalšie oprávnené právnické osoby zapísané v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorých vedie Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky.  Ak spotrebiteľ nie je spokojný s vybavením reklamácie, má právo požiadať Spoločnosť o nápravu. V prípade ak Spoločnosť nevyhovie žiadosti o nápravu do 30 dní, Klient môžete podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov online prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO na nasledovnej adrese: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SK. Klient potvrdzuje, že mu Spoločnosť vopred prostredníctvom týchto VOP a internetovej stránky www.topdoktor.sk, poskytla všetky informácie v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, zákona č.250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

čl. 10. Zodpovednosť za škody

Spoločnosť neposkytuje záruku nepretržitej funkčnosti, bezporuchovej prevádzky a zabezpečenia systému portálu a Služby. Spoločnosť nie je zodpovedná za žiadne škody, ktoré vzniknú v dôsledku používania portálu a Služby v rozpore s právnymi predpismi alebo týmito podmienkami, neoprávneného prístupu, neschopnosti alebo nemožnosti používať portál a Službu. Spoločnosť nezodpovedá za spôsobenú škodu, nezrealizovanie Služby v dohodnutom čase alebo nezrealizovanie Služby vôbec v dôsledku existencie okolnosti na strane lekára alebo v dôsledku okolnosti vylučujúcej zodpovednosť. Za okolnosť vylučujúcu zodpovednosť sa považuje prekážka, ktorá nastala nezávisle na vôli povinnej strany a bráni jej v splnení jej povinnosti, ak sa nedá rozumne predpokladať, že by povinná strana túto prekážku alebo jej následky odvrátila alebo prekonala a ďalej, že by v dobe vzniku prekážku predvídala. Účinky vylučujúce zodpovednosť sú obmedzené len na dobu, pokiaľ trvá prekážka, s ktorou sú tieto povinnosti spojené. Klientovi nepatrí náhrada za ušlý zisk.

 

čl. 11. Dôverné informácie

Každá strana sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré jej boli poskytnuté alebo ktoré inak získala v súvislosti so Zmluvou. Informácie a údaje o Službách poskytnutých alebo poskytovaných okrem informácií štatistického charakteru, z ktorých nevyplýva, kto bol Klientom, obsah Služby sú predmetom tajomstva. Každý, kto príde do styku s takýmito údajmi/informáciami je povinný zachovávať mlčanlivosť a zabrániť, aby sa s ním oboznámila iná osoba. 

 

čl. 12. Ochrana osobných údajov

Spoločnosť ako prevádzkovateľ osobných údajov spracúva osobné údaje Klienta v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov“)  a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES. V prípade otázok týkajúcich sa spracúvania osobných údajov sa na Spoločnosť môžete obrátiť na korešpondenčnej adrese Hrachová 16/C, 82105 Bratislava. Spoločnosť v súvislosti so spracovaním osobných údajov Klientov určila zodpovednú osobu, ktorá dohliada na riadne spracúvanie osobných údajov Klientov, ktorú je možné kontaktovať priamo na e-mailovej adrese gdpr@topdoktor.sk. Spoločnosť spracúva osobné údaje Klientov v rozsahu meno, priezvisko, zdravotná poisťovňa, e-mailová adresa, telefónne číslo, informácie, ktoré sú obsahom e-mailovej komunikácie, chatu a SMS správ, transakčné údaje o platbách za účelom uzatvorenia zmluvy, jej zmeny uskutočnenej na návrh Klienta alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti Klienta (ďalej len „Účel“). Osobné údaje sú spracovávané iba v rozsahu, ktorý je nevyhnutný pre uzatvorenie a plnenie príslušnej zmluvy, na základe ktorej Spoločnosť poskytuje Klientom svoje Služby. Spoločnosť získava osobné údaje od Klientov prostredníctvom vyplnených a odoslaných rezervačných alebo registračných formulárov, zo zmenových formulárov,  z e-mailových a chatových komunikácií alebo ich môže odvodiť z iných údajov, ktoré Spoločnosť zaznamenáva a môžu pochádzať aj od tretích osôb, ktoré sú s nimi oprávnené zaobchádzať. Spoločnosť umožňuje prístup k osobným údajom Klientov príjemcom, ktorými sú najmä poskytovatelia IT služieb, advokátske kancelárie a spolupracujúci lekári, ktorých konkrétny a aktualizovaný zoznam je dostupný na https://www.topdoktor.sk/search. Spoločnosť spracováva a uchováva osobné údaje Klientov počas trvania zmluvy na dosiahnutie Účelu. Po ukončení ukončení zmluvného vzťahu alebo záväzkov z neho vyplývajúcich alebo súvisiacich s ním, sú osobné údaje Klienta uložené na obdobie 10 rokov, ktoré je vyžadované a uvedené v príslušných právnych predpisoch a ďalej podľa všeobecných premlčacích dôb. Po uplynutí uvedených skutočností sú následne osobné údaje Klientov zlikvidované v súlade s platnými právnymi predpismi. Klient má právo sa kedykoľvek obrátiť na Spoločnosť a na osobu, ktorá je v Spoločnosti zodpovedná za ochranu osobných údajov a požadovať informácie a prístup k spracúvaniu osobných údajov. Klient je oprávnený uplatniť si právo na výmaz, likvidáciu jeho osobných údajov (právo byť zabudnutý) u Spoločnosti v prípade, ak právo Klienta bude opodstatnené niektorým zo zákonných dôvodov podľa § 23 zákona o ochrane osobných údajov. Ďalej má Klient právo na opravu nepresných alebo neúplných osobných údajov, právo na obmedzenie spracovávania, uplatnenie námietky proti profilovaniu a automatizovanému rozhodovaniu a na prenositeľnosť údajov. Klient môže svoje práva uplatniť na uvedených kontaktoch Spoločnosti. S prípadnou sťažnosťou sa môžete obrátiť aj na Úrad na ochranu osobných údajov so sídlom na adrese Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27.

 

Čl. 13 Cookies

Súbory cookies sú malé dátové súbory, ktoré sa ukladajú do špeciálnej schránky prehliadača na počítači užívateľa. Sú nevyhnutné pre niektoré funkcie webových stránok, ako je napríklad prihlasovanie a môžu sa využívať aj na sledovanie správania používateľov na webe. Ich využívanie je možné zakázať vo väčšine internetových prehliadačov. Spoločnosť používa súbory cookies pre identifikáciu počítača Klienta a sledovanie spôsobu, akým prechádza web. To umožňuje Spoločnosti svoje služby zdokonaľovať a webové stránky lepšie prispôsobiť. Súbory cookies sú ďalej využívané pre reklamné kampane a ich obmedzenia. Vďaka tomu môže Spoločnosť napríklad zabezpečiť, aby Klientov nevystavila nadmernému množstvu reklamného oznámenia jednej digitálnej kampane. Spoločnosť nepoužíva súbory cookies, ktoré sprístupňujú informácie uložené na pevnom disku alebo poškodzujú či inak ohrozujú počítač Klienta. Používaním tohto webu vyjadruje Klient súhlas s využívaním súborov cookies.

 

čl. 14. Ďalšie dojednania

V prípade neoprávneného užívania užívateľského profilu alebo prihlasovacieho mena a hesla Klienta je Klient povinný okamžite upovedomiť Spoločnosť. Klient v plnom rozsahu zodpovedá za akékoľvek činnosti realizované pod jeho prihlasovacím menom a heslom v užívateľskom profile. Použitie Služby pre iný účel ako definovaný je zakázané. Klient prehlasuje, že Službu nebude používať na účely, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi a týmito podmienkami. Všetka komunikácia a akékoľvek právne úkony smerujúce k založeniu, zmene alebo ukončeniu právnych vzťahov, ktoré súvisia s používaním Aplikácie alebo so Zmluvou, vrátane tých, ktoré vyžadujú písomnú formu, budú uskutočnené prostriedkami diaľkovej komunikácie, konkrétne prostredníctvom elektronickej pošty, a to aj bez elektronického podpisu. Spoločnosť si vyhradzuje právo oznamovať akékoľvek skutočnosti súvisiace s poskytovaním Služby prostredníctvom elektronickej pošty na primárnu elektronickú adresu uvedenú Klientom v užívateľskom profile. Klient môže zasielať elektronickú poštu Spoločnosti na emailovú adresu info@topdoktor.sk. Elektronická pošta sa považuje za doručenú dňom nasledujúcim po dni jej odoslania na emailovú adresu podľa tohto odseku. V prípade sporov vzniknutých medzi Spoločnosťou a Klientom je miestne príslušný okresný súd na území Slovenskej republiky, v súlade so všeobecnými právnymi predpismi platnými a účinnými na území Slovenskej republiky. Právne vzťahy medzi Spoločnosťou a Klientom sa riadia právnym poriadkom platným a účinným na území Slovenskej republiky.

 

čl. 15. Platnosť zmluvy

Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. Zmluvu je možné ukončiť: a) dohodou, b) odstúpením od Zmluvy aj bez uvedenia dôvodu, c) odstúpením zo strany Spoločnosti. Zmluvu je možné ukončiť vzájomnou dohodou ku ktorémukoľvek dohodnutému termínu. Zmluvu je možné ukončiť odstúpením od Zmluvy aj bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní, a to zaslaním formulára na e-mailovú adresu info@topdoktor.sk. Vzor formuláru je dostupný tu. Lehota na odstúpenie je zachovaná, ak oznámenie o odstúpení bolo Spoločnosti zaslané v posledný deň 14 dňovej lehoty. Klient potvrdzuje, že bol zo strany Spoločnosti riadne poučený o skutočnosti, že udelením súhlasu so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy so Spoločnosťou, stráca po úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od zmluvy. Spoločnosť je oprávnená odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou, ak Klient: a) sa dopustí akéhokoľvek porušenia povinnosti zo Zmluvy alebo z týchto VOP, ktoré sa podľa týchto VOP považuje za podstatné porušenie Zmluvy, b) oznámi nesúhlas so zmenou VOP, c) nastanú iné dôvody pre odstúpenie od Zmluvy podľa právnych predpisov Slovenskej republiky.

 

čl. 16. Záverečné ustanovenia

Vzťahy Spoločnosti a Klienta sa riadia týmito všeobecnými podmienkami, všeobecne záväznými predpismi platnými na území Slovenskej republiky, a to v uvedenom poradí. V prípade, že medzi Spoločnosťou a Klientom je uzavretá osobitná Zmluva o poskytovaní služieb, platí v prípade odlišnosti ustanovení medzi osobitnou zmluvou a týmito podmienkami úprava dojednaná medzi Spoločnosťou a Klientom v osobitnej zmluve o poskytovaní služieb. V prípade, že tieto VOP obsahujú ustanovenia, ktoré sú vo vzťahu ku Klientovi ako spotrebiteľovi neprijateľnou obchodnou podmienkou v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov, takéto ustanovenia sa na vzťah medzi Spoločnosťou a Klientom nebudú uplatňovať. V prípade, že akékoľvek ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným, neúčinným a/alebo nevykonateľným, nie je tým dotknutá platnosť, účinnosť a/alebo vykonateľnosť ostatných ustanovení všeobecných podmienok, pokiaľ to nevylučuje v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov samotná povaha takého ustanovenia. Spoločnosť je oprávnená zmeniť alebo úplne nahradiť tieto VOP (ďalej „zmena“). Túto zmenu spoločnosť zverejní elektronicky a/alebo zverejnením v zasielanom obsahu spolu s určením jej platnosti a účinnosti. Vzájomné vzťahy Spoločnosti a Klienta sa odo dňa účinnosti zmeny riadia zmenenými všeobecnými podmienkami. Ak Klient do dňa účinnosti zmeny oznámi, že zmeny podmienok neprijíma a Spoločnosť a Klient sa nedohodnú inak, zmluva zaniká ku dňu účinnosti zmeny. Používaním portálu Klient bez výhrad prijíma tieto VOP, ktoré sú pre Klienta v plnom rozsahu záväzné. Používanie portálu a služby je dobrovoľné. Ak Klient nesúhlasí s akýmkoľvek ustanovením týchto podmienok alebo ich neskoršej úpravy je povinný okamžite ukončiť používanie portálu a Služby. Spoločnosť zverejní VOP na portáli www.topdoktor.sk. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom zverejnenia na portáli www.topdoktor.sk.