Všeobecné obchodné podmienky poskytovania služieb prostredníctvom
www.topdoktor.sk spoločnosti TopDoktor s.r.o.

O nás

čl. 1. Základné ustanovenia

Účelom týchto Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len „VOP“) je vymedziť rozsah vzájomných práv a povinností zmluvných strán vzniknutých pri poskytovaní Služieb prostredníctvom internetového portálu www.topdoktor.sk, používaním aplikácie (ďalej len „Aplikácia“). TopDoktor s.r.o., IČO 50 477 129, so sídlom Hrachová 16/C, 821 05 Bratislava, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., v odd. Sro, vložka č. 115217/B, e-mail: info@topdoktor.sk (ďalej len „Spoločnosť“), je prevádzkovateľom internetového portálu www.topdoktor.sk, prostredníctvom ktorého umožňuje používanie Aplikácie. O udelení oprávnenia, na základe ktorého Spoločnosť poskytuje služby rozhodol Okresný úrad Bratislava, odbor živnostenského podnikania. Používateľ Aplikácie (ďalej ako „Klient“) je fyzická osoba, ktorá využíva Aplikáciu, prostredníctvom portálu www.topdoktor.sk a to: a) služby poskytnutia interaktívneho online kalendára s voľnými termínmi, b) služby možnosti výberu voľného termínu, c) služby možnosti zmeny voľného termínu, d) služby vyťažovania dát, e) služby e-mailovej a SMS notifikácie, f) služby zákazníckej podpory (ďalej spolu len „technické služby“ alebo „Služby“). Klient uzavrie zmluvu so Spoločnosťou na základe týchto VOP, keď kumulatívne splní všetky nasledovné podmienky: i) prostredníctvom registračného formuláru na portáli www.topdoktor.sk poskytne Spoločnosti požadované údaje na využitie Služieb, ii) zaregistruje sa ako nový používateľ Služieb a zaplatí za Služby prostredníctvom služby platobných brán vybraných bánk alebo platobných kariet na web stránke Spoločnosti a iii) vyjadrí súhlas so znením VOP(ďalej len „Zmluva“). Úplné znenie VOP pre Klientov je dostupné na webovej stránke Spoločnosti www.topdoktor.sk a je neoddeliteľnou súčasťou potvrdenia o úspešnej rezervácií na portáli, ktoré sú Klientovi zasielané na emailovú adresu, ktorú uviedol pri rezervácii.

čl. 2. Licencia

Aplikácia je autorským dielom Spoločnosti. Aplikácia je voľne prístupná na www.topdoktor.sk, ktorá Klientovi umožňuje za podmienok stanovených týmito VOP nakladať s Aplikáciou s cieľom využívať Služby. Klient nie je oprávnený akokoľvek zasahovať do Aplikácie alebo ju akokoľvek meniť, porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy.

čl. 3. Služby poskytnutia interaktívneho online kalendára s voľnými termínmi

Služba poskytnutia interaktívneho online kalendára s voľnými termínmi oprávňuje Klienta na využitie Služieb, prostredníctvom portálu www.topdoktor.sk a to na prehľad voľných termínov lekára vo formáte, ktorý umožňuje Služba. Zmluvné strany sa dohodli, že služba poskytnutia interaktívneho online kalendára s voľnými termínmi sa zrealizuje prostredníctvom Aplikácie v rozsahu, ktorý si zvolí Klient. Klient je povinný chrániť prihlasovacie údaje k užívateľskému profilu Klienta pred stratou, poškodením, sprístupnením inej osobe alebo ich zneužitím. Za škody spôsobené Klientovi v dôsledku porušenia tohto ustanovenia Spoločnosť nenesie zodpovednosť. Pre funkciu emailovej notifikácie zrealizovanej platby, je Klient povinný nepretržite zabezpečiť: a) prístup k definovanej elektronickej adrese Klienta (e-mailu) a definovaného telefónneho čísla, b) dostatočnú kapacitu emailovej schránky príjemcu minimálne 2MB, c) priechodnosť elektronickej pošty a SMS Spoločnosti cez akékoľvek filtre emailovej schránky Klienta, d) aktuálnosť, úplnosť a správnosť údajov Klienta poskytnutých Klientom na portáli, ktoré sú nevyhnuté pre poskytnutie služby, e) priechodnosť a dostupnosť služby, protokolu či iného technického zabezpečenia, ktoré je potrebné na prenos a ukladanie obsahu. Klient je povinný pri vypĺňaní registračného formuláru uviesť pravdivé údaje. Pre Spoločnosť sú záväzné údaje, ktoré sú uvedené v užívateľskom profile Klienta v čase uzavretia zmluvy so Spoločnosťou. Spoločnosť nezodpovedá za nedoručenie obsahu alebo doručenie neúplného obsahu alebo jeho príloh z dôvodu: a) porúch na komunikačnej trase pri použití internetu, alebo mobilnej siete b) nemožnosti pripojenia Klienta k sieti internet alebo na mobilnú sieť, c) sprístupnenia prihlasovacích údajov do užívateľského profilu Klienta na portáli inej osobe.

čl. 4. Služby možnosti zmeny voľného termínu

Služba možnosti zmeny voľného termínu umožňuje Klientovi, ktorý sa zaregistroval prostredníctvom registračného formuláru na portáli www.topdoktor.sk, poskytol Spoločnosti požadované údaje a zaplatil prostredníctvom služby platobných brán vybraných bánk na web stránke Spoločnosti za Službu, možnosť zmeniť svoj termín na iný dostupný termín do 48 hodín od plánovanej návštevy lekára. Spoločnosť nezodpovedá za nevyužitie už zaplatenej Služby zo strany Klienta ani za neuskutočnenie návštevy z dôvodu na strane lekára. Klient môže tieto Služby využívať vo svojom užívateľskom profile po dobu 60 dní od zrealizovania platby. V prípade, že lekár prostredníctvom internetového portálu www.topdoktor.sk oznámi dovolenku v čase na už zaplatený termín Klienta, Klientovi vzniká nárok bezplatného výberu iného voľného termínu lekára, pričom sa zaväzuje kontaktovať Spoločnosť na: info@topdoktor.sk a uviesť v predmete e-mailu: „Dovolenka lekára – zmena termínu“, navrhovaný voľný termín lekára.

čl. 5. Služby Vyťažovania dát

Služba vyťažovania dát umožňuje Klientovi, ktorý využil možnosť registrácie, využitie Služieb prehľadu zrealizovaných a plánovaných návštev lekára a to podľa nastavených kritérií alebo podľa spracovaných informácií. Rozsah poskytnutej služby (evidencia zrealizovaných a plánovaných návštev lekára), je dostupná v konte Klienta na web stránke Spoločnosti.

čl. 6. Cena za služby, platobné podmienky a zrušenie objednávky

O cene za Služby je Klient informovaný ešte pred uzatvorením Zmluvy. Ceny za poskytnutie Služby záležia od rozsahu využitia Služieb, ktoré sú stanovené v cenníku. Spoločnosť je oprávnená meniť cenník, pričom zmena je účinná prvým dňom od zverejnenia na portáli www.topdoktor.sk. Cenu za poskytnuté Služby sa Klient zaväzuje zaplatiť prostredníctvom platobných brán vybraných bánk alebo platobných kariet na web stránke Spoločnosti v mene Euro, vo výške uvedenej v rámci konkrétneho užívateľského profilu. Cena sa môže líšiť od rozsahu poskytovaných Služieb. Prerozdelenie medzi Spoločnosť, prevádzkovateľom platobných brán a reklamným agentom je dostupný tu. Podkladom pre zaslanie notifikačného e-mailu je zrealizovanie platby prostredníctvom služby platobných brán vybraných bánk na web stránke Spoločnosti. Ako doklad o zaplatení slúži notifikačný e-mail o úspešnej rezervácii termínu zasielaný Spoločnosťou. Uzavretím Zmluvy udeľuje Klient Spoločnosti súhlas, aby všetky zrealizované platby za používanie Služby boli vydávané vo forme notifikačného e-mailu a zasielané na e-mailovú adresu Klienta alebo formou notifikačnej SMS na telefónne číslo zadané v rámci registrácie. Zrušenie objednávky je možné do 48 hodín od plánovanej návštevy lekára, Spoločnosť si za zrušenie objednávky z dôvodu na strane Klienta účtuje poplatok vo výške 2 Euro, ktorý slúži na úhradu transakčných nákladov Spoločnosti a prevádzkovateľov platobných brán spojených s prijatím platby a odoslaním platby na účet Klienta.

čl. 7. Reklamácie

V prípade ak Služba nebola poskytnutá podľa dohodnutých podmienok je Klient oprávnený podať reklamáciu do 14 dní od poskytnutia Služby na emailovú adresu info@topdoktor.sk. Reklamácia musí obsahovať tieto náležitosti: a) Identifikácia reklamujúceho – meno, adresa, telefónny, e-mailový kontakt, identifikácia reklamovanej Služby – odosielateľ, adresát, dátum odoslania, b) Dôvod reklamácie, c) Náhrada škody – kto si uplatňuje prípadnú náhradu škody a komu má byť vyplatená (odosielateľ, adresát), d) Iné – ostatné údaje umožňujúce rýchlejšie identifikovať prípadný vzniknutý problém. Podanie reklamácie sa nepovažuje za uplatnenie práva na náhradu škody. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní a začína plynúť dňom prijatia reklamácie. V rámci reklamačného konania môže Spoločnosť požadovať od Klienta ďalšie relevantné informácie potrebné na prešetrenie, pričom sa do lehoty na vybavenie reklamácie nezapočítava lehota potrebná na doplnenie týchto informácií. Rozhodnutie o reklamačnom konaní zašle Spoločnosť na uvedenú e- mailovú adresu Klienta uvedenú v reklamačnom liste. Prípadnú náhradu škody vyplatí Spoločnosť bezhotovostne. Za opodstatnenú sa považuje každá reklamácia, kedy Spoločnosť nepostupovala v súlade s týmito VOP. Ak Spoločnosť nedodrží lehotu na vybavenie reklamácie, táto sa považuje za opodstatnenú a vzniká nárok na náhradu škody. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O.BOX 5, 820 07 Bratislava 27. Klient ako spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Spoločnosť so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Spoločnosť vybavuje jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Spoločnosť porušila jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na jeho žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov so Spoločnosťou je Slovenská obchodná inšpekcia, Spoločnosť ochrany spotrebiteľov (S.O.S) Poprad, OMBUDSPOT, združenie na ochranu práv spotrebiteľov a ďalšie oprávnené právnické osoby zapísané v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorých vedie Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky.  Ak spotrebiteľ nie je spokojný s vybavením reklamácie, má právo požiadať Spoločnosť o nápravu. V prípade ak Spoločnosť nevyhovie žiadosti o nápravu do 30 dní, Klient môžete podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov online prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO na nasledovnej adrese: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SK. Klient potvrdzuje, že mu Spoločnosť vopred prostredníctvom týchto VOP a internetovej stránky www.topdoktor.sk, poskytla všetky informácie v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, zákona č.250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

čl. 8. Zodpovednosť za škody

Spoločnosť neposkytuje záruku nepretržitej funkčnosti, bezporuchovej prevádzky a zabezpečenia systému portálu a Služby. Spoločnosť nie je zodpovedná za žiadne škody, ktoré vzniknú v dôsledku používania portálu a Služby v rozpore s právnymi predpismi alebo týmito podmienkami, neoprávneného prístupu, neschopnosti alebo nemožnosti používať portál a Službu. Spoločnosť nezodpovedá za spôsobenú škodu, nezrealizovanie Služby v dohodnutom čase alebo nezrealizovanie Služby vôbec v dôsledku existencie okolnosti na strane lekára alebo v dôsledku okolnosti vylučujúcej zodpovednosť. Za okolnosť vylučujúcu zodpovednosť sa považuje prekážka, ktorá nastala nezávisle na vôli povinnej strany a bráni jej v splnení jej povinnosti, ak sa nedá rozumne predpokladať, že by povinná strana túto prekážku alebo jej následky odvrátila alebo prekonala a ďalej, že by v dobe vzniku prekážku predvídala. Účinky vylučujúce zodpovednosť sú obmedzené len na dobu, pokiaľ trvá prekážka, s ktorou sú tieto povinnosti spojené. Klientovi nepatrí náhrada za ušlý zisk.

čl. 9. Dôverné informácie

Každá strana sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré jej boli poskytnuté alebo ktoré inak získala v súvislosti so Zmluvou. Informácie a údaje o Službách poskytnutých alebo poskytovaných okrem informácií štatistického charakteru, z ktorých nevyplýva, kto bol Klientom, obsah Služby sú predmetom tajomstva. Každý kto príde do styku s takýmito údajmi/informáciami je povinný zachovávať mlčanlivosť a zabrániť, aby sa s ním oboznámila iná osoba. Spoločnosť nezodpovedá za únik informácií a údajov o Službách. Doklady a údaje o zrealizovaní Služby uchováva Spoločnosť tri roky odo dňa ich poskytnutia. Najneskôr ku dňu ukončenia tejto zmluvy je Spoločnosť povinná: a) vrátiť Odosielateľovi/Príjemcovi (bez ponechania si akýchkoľvek kópií) akékoľvek a všetky dokumenty na ktorých sú zaznamenané akékoľvek informácie, ktoré získala Spoločnosť v súvislosti s plnením tejto zmluvy; b) zničiť alebo trvalo vymazať (bez ponechania si akýchkoľvek kópií), a zabezpečiť, aby každá osoba, ktorej boli takéto informácie poskytnuté zničila alebo trvalo vymazala, najmä z počítačov, pevných diskov, mobilných diskov alebo iných zariadení, v ktorých sú takéto informácie uložené, akékoľvek a všetky informácie, ktoré sa akýmkoľvek spôsobom týkajú alebo vzťahujú na plnenie zmluvy v prospech Odosielateľa/Príjemcu; uvedená povinnosť sa nevzťahuje na uchovávanie údajov Spoločnosťou a tretími osobami, prostredníctvom ktorých sa poskytovali Služby podľa Zmluvy, ktoré vyplývajú z plnenia si zákonných povinností.

čl. 10. Ochrana osobných údajov

Klient, poskytuje Spoločnosti súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov v rozsahu titul, meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefón, pohlavie, zdravotná poisťovňa a poznámka za účelom plnenia povinností súvisiacich s poskytovaním Služieb zameraných najmä na príjem, vytváranie, spracovanie, uchovávanie, odosielanie a doručovanie notifikačných e-mailov a SMS o zrealizovaní platby alebo pripomienok ako aj vyťažovanie dát z uložených alebo prijatých dokumentov (ďalej len „Účel“). Klient, poskytuje Spoločnosti súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na dobu trvania Zmluvy a nasledujúcich dvoch (2) mesiacov po ukončení zmluvného vzťahu; dlhšie je Spoločnosť oprávnená tieto údaje spracúvať iba v rozsahu a spôsobom, ktorý je potrebný na riadne plnenie jej zákonných povinností. Klient, potvrdzuje, že mu Spoločnosť vopred prostredníctvom týchto VOP a stránky www.topdoktor.sk, poskytla všetky informácie, ktoré je v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, potrebné oznámiť pred získaním osobných údajov. Klient, berie na vedomie, že pri spracúvaní jeho osobných údajov môže dôjsť k ich cezhraničnému prenosu, a to do členských štátov Európskej únie alebo štátov, ktoré sú zmluvnými stranami Dohody o Európskom hospodárskom priestore. Klient, pre prípad, že pri používaní Aplikácie poskytne Spoločnosti priamo či nepriamo sprístupnené osobné údaje tretích osôb (Dotknuté osoby), vyhlasuje, že disponuje všetkými súhlasmi Dotknutých osôb vo forme vyžadovanej právnou úpravou osobných údajov, ktoré sú v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov potrebné na spracúvanie osobných údajov Dotknutých osôb Klientom a na poskytnutie či sprístupnenie osobných údajov Dotknutých osôb Spoločnosti, a to najmenej v rozsahu, za účelom a po dobu uvedenú v článku 9 týchto VOP. Klient, ďalej vyhlasuje, že si voči Dotknutým osobám riadne splnil informačnú povinnosť v súvislosti so spracúvaním osobných údajov Dotknutých osôb a s ich poskytnutím či sprístupnením Spoločnosti, vrátane informácie o cezhraničnom prenose osobných údajov Dotknutých osôb v zmysle článku 9 týchto VOP. Zároveň vyhlasuje, že súhlasy Dotknutých osôb podľa tohto odseku na požiadanie poskytne Spoločnosti, a to bez zbytočného odkladu. Klient, sa zaväzuje, pre prípad, že sa ktorékoľvek jeho vyhlásenie v tomto článku týchto VOP ukáže ako nepravdivé alebo sa takým stane a v tejto súvislosti budú Spoločnosti uložené akékoľvek sankcie, v plnej miere odškodniť a nahradiť Spoločnosti akékoľvek súvisiace náklady. Klient fyzická osoba, berie na vedomie, že Spoločnosť, pri vybraných činnostiach v rámci poskytovania služieb môže poveriť spracovaním osobných údajov, tretie osoby, ako sprostredkovateľov. Klient fyzická osoba berie na vedomie, že svoje práva voči Spoločnosti si môže uplatňovať v súlade s ust. § 28 zákona č. 122/2013 Z. z o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Spoločnosť v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oboznamuje Klienta, že poskytnuté osobné údaje spracováva za dohodnutým Účelom iba v rozsahu a spôsobom, ktorý je potrebný na riadne plnenie Služby v informačnom systéme „TopDoktor“. Spoločnosť je oprávnená začať so spracúvaním osobných údajov odo dňa uzavretia Zmluvy. Spoločnosť prehlasuje, že je odborne, technicky, organizačne a personálne spôsobilá spracúvať osobné údaje; bezpečnosť spracúvania osobných údajov je zaručená bezpečnostnými opatreniami, ktoré zodpovedajú spôsobu spracúvania osobných údajov a boli prijaté v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Spoločnosť je povinná zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, chrániť osobné údaje Klienta, ktoré mu boli sprístupnené na plnenie tejto Zmluvy. Spoločnosť je najmä povinná: a) zachovávať mlčanlivosť o osobných údajoch Klienta, pričom táto povinnosť trvá aj po zániku tejto zmluvy, b) zabezpečiť ochranu osobných údajov pred odcudzením, stratou, poškodením, neoprávneným prístupom, zmenou alebo rozširovaním, c) dodržiavať ostatné ustanovenia zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Spoločnosť je povinná vždy po zániku tejto zmluvy zlikvidovať osobné údaje Klienta, pokiaľ zákon neustanovuje inak.

čl. 11. Ďalšie dojednania

V prípade neoprávneného užívania užívateľského profilu alebo prihlasovacieho mena a hesla Klienta je Klient povinný okamžite upovedomiť Spoločnosť. Klient v plnom rozsahu zodpovedá za akékoľvek činnosti realizované pod jeho prihlasovacím menom a heslom v užívateľskom profile. Použitie Služby pre iný účel ako definovaný je zakázané. Klient prehlasuje, že Službu nebude používať na účely, ktoré sú v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi a týmito podmienkami. Všetka komunikácia a akékoľvek právne úkony smerujúce k založeniu, zmene alebo ukončeniu právnych vzťahov, ktoré súvisia s používaním Aplikácie alebo so Zmluvou, vrátane tých, ktoré vyžadujú písomnú formu, budú uskutočnené prostriedkami diaľkovej komunikácie, konkrétne prostredníctvom elektronickej pošty, a to aj bez elektronického podpisu. Spoločnosť si vyhradzuje právo oznamovať akékoľvek skutočnosti súvisiace s poskytovaním Služby prostredníctvom elektronickej pošty na primárnu elektronickú adresu uvedenú Klientom v užívateľskom profile. Klient môže zasielať elektronickú poštu Spoločnosti na emailovú adresu info@topdoktor.sk. Elektronická pošta sa považuje za doručenú dňom nasledujúcim po dni jej odoslania na emailovú adresu podľa tohto odseku. V prípade sporov vzniknutých medzi Spoločnosťou a Klientom je miestne príslušný okresný súd na území Slovenskej republiky, v súlade so všeobecnými právnymi predpismi platnými a účinnými na území Slovenskej republiky. Právne vzťahy medzi Spoločnosťou a Klientom sa riadia právnym poriadkom platným a účinným na území Slovenskej republiky.

čl. 12. Platnosť zmluvy

Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. Zmluvu je možné ukončiť: a) dohodou, b)odstúpením od Zmluvy aj bez uvedenia dôvodu, c) odstúpením zo strany Spoločnosti. Zmluvu je možné ukončiť vzájomnou dohodou ku ktorémukoľvek dohodnutému termínu. Zmluvu je možné ukončiť odstúpením od Zmluvy aj bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní, a to zaslaním formulára na e-mailovú adresu info@topdoktor.sk. Vzor formuláru je dostupný tu. Lehota na odstúpenie je zachovaná, ak oznámenie o odstúpení bolo Spoločnosti zaslané v posledný deň 14 dňovej lehoty. Klient potvrdzuje, že bol zo strany Spoločnosti riadne poučený o skutočnosti, že udelením súhlasu so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy so Spoločnosťou, stráca po úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od zmluvy. Spoločnosť je oprávnená odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou, ak Klient: a) sa dopustí akéhokoľvek porušenia povinnosti zo Zmluvy alebo z týchto VOP, ktoré sa podľa týchto VOP považuje za podstatné porušenie Zmluvy, b) oznámi nesúhlas so zmenou VOP, c) nastanú iné dôvody pre odstúpenie od Zmluvy podľa právnych predpisov Slovenskej republiky.

čl. 13. Záverečné ustanovenia

Vzťahy Spoločnosti a Klienta sa riadia týmito všeobecnými podmienkami, všeobecne záväznými predpismi platnými na území Slovenskej republiky, a to v uvedenom poradí. V prípade, že medzi Spoločnosťou a Klientom je uzavretá osobitná Zmluva o poskytovaní služieb, platí v prípade odlišnosti ustanovení medzi osobitnou zmluvou a týmito podmienkami úprava dojednaná medzi Spoločnosťou a Klientom v osobitnej zmluve o poskytovaní služieb. V prípade, že tieto VOP obsahujú ustanovenia, ktoré sú vo vzťahu ku Klientovi ako spotrebiteľovi neprijateľnou obchodnou podmienkou v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov, takéto ustanovenia sa na vzťah medzi Spoločnosťou a Klientom nebudú uplatňovať. V prípade, že akékoľvek ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným, neúčinným a/alebo nevykonateľným, nie je tým dotknutá platnosť, účinnosť a/alebo vykonateľnosť ostatných ustanovení všeobecných podmienok, pokiaľ to nevylučuje v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov samotná povaha takého ustanovenia. Spoločnosť je oprávnená zmeniť alebo úplne nahradiť tieto VOP (ďalej „zmena“). Túto zmenu spoločnosť zverejní elektronicky a/alebo zverejnením v zasielanom obsahu spolu s určením jej platnosti a účinnosti. Vzájomné vzťahy Spoločnosti a Klienta sa odo dňa účinnosti zmeny riadia zmenenými všeobecnými podmienkami. Ak Klient do dňa účinnosti zmeny oznámi, že zmeny podmienok neprijíma a Spoločnosť a Klient sa nedohodnú inak, zmluva zaniká ku dňu účinnosti zmeny. Používaním portálu Klient bez výhrad prijíma tieto VOP, ktoré sú pre Klienta v plnom rozsahu záväzné. Používanie portálu a služby je dobrovoľné. Ak Klient nesúhlasí s akýmkoľvek ustanovením týchto podmienok alebo ich neskoršej úpravy je povinný okamžite ukončiť používanie portálu a služby. Spoločnosť zverejní VOP na portáli www.topdoktor.sk. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom zverejnenia na portáli www.topdoktor.sk.