Pomoc

 

1. Vyhľadáte lekára

TopDoktor Vám umožní prostredníctvom interaktívneho vyhľadávacieho panelu nájsť svojho lekára. Môžete vyhľadávať podľa mena, špecializácie alebo miesta.

 

2. Vyberiete si voľný termín

Po výbere konkrétneho lekára si vyberiete voľný dátum a čas návštevy lekára, vyplníte svoje kontaktné údaje a potvrdíte rezerváciu. Môžete tak urobiť kedykoľvek a kdekoľvek.

 

3. Návšteva Top Doktora

Vy aj váš lekár ste informovaní o úspešnej rezervácii termínu. Vďaka internetovému portálu TopDoktor tak môžete navštíviť lekára komfortne a bez čakania.

Často kladené otázky

Vyhľadáte lekára prostredníctvom mena, špecializácie alebo mesta. Následne si zvolíte u vybraného lekára dostupný termín. V ďalšom kroku sa prihlásite alebo registrujete a vyplníte kontaktné údaje a uvediete telefónne číslo, na ktoré vám zašleme overovaciu SMS, ktorú použijete na dokončenie rezervácie. Po úspešnej rezervácii termínu obdržíte potvrdzovací E-mail. Proces rezervácie termínu je pre vás časovo obmedzený na 15 minút.
Vyhľadáte lekára prostredníctvom mena, špecializácie alebo mesta. Následne si zvolíte u vybraného lekára dostupný termín. V ďalšom kroku sa prihlásite alebo registrujete a vyplníte kontaktné údaje osoby, ktorej rezervujete termín. Pri overení telefónneho čísla uvádzate svoje telefónne číslo (nie osoby, pre ktorú termín rezervujete), na ktoré vám zašleme overovaciu SMS, ktorú použijete na dokončenie rezervácie. Po úspešnej rezervácii termínu obdržíte potvrdzovací E-mail. Proces rezervácie termínu je pre vás časovo obmedzený na 15 minút.
Proces rezervácie termínu je pre vás časovo obmedzený na 15 minút. Akonáhle čas uplynie, termín sa stane znova dostupným pre iných pacientov. Odporúčame preto svoju rezerváciu dokončiť do 15 minút.
V poplatku je za technické služby portálu zahrnutá rezervácia termínu online dostupná 24 hodín denne, 24-hodinová online podpora, SMS a e-mailová notifikácia 24 hodín pred termínom, ktorá slúži ako pripomienka, aby ste na svoj termín nezabudli. Zároveň máte možnosť zmeny termínu podľa vlastného uváženia, SMS a e-mailova notifikácia v prípade zrušenia termínu z nepredvídateľných skutočností na strane lekára, aby ste nemuseli merať cestu k lekárovi a dozvedieť sa to z oznamu na dverách. Všetky funkcionality portálu môže pacient vykonávať z pohodlia domova, bez nutnosti telefonovať do ambulancie, keďže vieme, že je to často problém dovolať sa a to aj v ordinačných hodinách.
Vyplňte kontaktný formulár tu: http://www.topdoktor.sk/promo-page/ Po vyplnení vás kontaktujeme a zriadime vám prístup do TopDoktor.
Nebojte sa, potvrdzujúci E-mail sa pravdepodobne nachádza vo vašej nevyžiadanej pošte (spam). Overte si preto svoju E-mailovú schránku.

Ak ste svoj E-mail aj tak nenašli, prihláste sa do „Moje konto“, vyplníte svoj prihlasovací E-mail a heslo. Po prihlásení máte prehľad o všetkých svojich termínoch.

V prípade problémov nás môžete kontaktovať na info@topdoktor.sk
Ak sa chcete registrovať kliknite vpravo hore na „Moje konto“ a vyberte možnosť „Registrovať“ alebo pri rezervácií termínu kliknete na „Nový pacient“ a vyplníte svoje kontaktné údaje.
Ak ste zabudli svoje heslo kliknite vpravo hore na „Moje konto“ a vyberte možnosť „Zabudli ste heslo?“. Následne vyplníte svoj prihlasovací E-mail, na ktorý obdržíte nové heslo, ktoré si v prípade potreby viete zmeniť po prihlásení do „Moje konto“ v časti „Profil/Nastavenia“.
Na rezerváciu termínu je potrebné, aby si lekár aktivoval svoj online kalendár. Aktívne pracujeme na aktivácií, čo najväčšieho množstva lekárov.
Ak v profile lekára je „Žiadny voľný termín“, znamená to že lekár nesprístupnil svoje termíny k online rezervácii. Kontaktujte preto lekára telefonicky, aby vedel, že máte o online rezerváciu záujem.
Po úspešnej rezervácií termínu lekár ihneď obdrží notifikačný E-mail, v ktorom sú všetky podstatné informácie o vašej rezervácii. Nezabudnite si vziať potvrdenie o úspešnej rezervácii so sebou k lekárovi.
Po úspešnej rezervácii je lekár informovaný o vašom termíne ihneď. Nemusíte preto nikam volať, stačí len prísť na termín, ktorý ste si rezervovali.
Stačí sa prihlásiť do „Moje konto“, vyplníte svoj prihlasovací E-mail a heslo. Po prihlásení máte prehľad o všetkých svojich termínoch, pri každom termíne máte možnosť termín „Zmeniť“ alebo „Zrušiť“. Kliknite na jednu z možností a potvrďte. Následne obdržíte potvrdzujúci E-mail, v ktorom budete informovaný o zmenení alebo zrušení termínu.

Upozornenie: V prípade, ak pri termíne nebude možnosť „Zmeniť“ alebo „Zrušiť“ kontaktuje nás prostredníctvom E-mailu na: info@topdoktor.sk
Ak chcete zmeniť alebo doplniť osobné údaje, stačí sa prihlásiť do „Moje konto“, vyplníte svoj prihlasovací E-mail a heslo. Po prihlásení kliknite na „Profil/Nastavenia“ kde máte možnosť zmeniť vaše osobné údaje.

Zmeňte čo potrebujete a kliknite „Uložiť“!
Našou povinnosťou je chrániť vaše osobné údaje. Vďaka našim šifrovacím algoritmom sú vaše dáta bezpečne zašifrované. Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.
Ak sa neviete prihlásiť do svojho účtu pravdepodobne je zablokovaný. V takomto prípade nás okamžite kontaktujte na E-mail: info@topdoktor.sk , aby sme tento problém spoločne vyriešili.